Jun Gong Detox Foot Patch






Jun Gong Detox Foot Patch


Tanda-tanda seseorang itu BANYAK toksin

  • Kerap sakit kepala.
  • Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.
  • Susah bangun tidur.
  • Bahagian keliling mata gelap.
  • Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit.
  • Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi.
  • Sinus.
  • Berat badan meningkat.
  • Kehadiran selulit.
  • Masalah jerawat dan banyak lagi.



FUNGSI-FUNGSI FOOT DETOX PATCH
  • Membuang toksin dlm badan, air berlebihan dan cegah bau kaki
  • Membuatkan badan menjadi lebih bertenaga
  • Membuang angin dalam badan.
  • Mengurangkan allergic, sakit sendi,
  • Mengurangkan Sakit kepala, migrain atau tekanan kerja
  • Menormalkan tekanan dan aliran darah
  • Menguatkan sistem immune badan
  • Melegakan sakit tumit & tapak kaki
  • mengurangkan sembelit, Kembung perut
  • membantu masalah jerawat/resdung
  • Mengurangkan Diabetes, Kegemukan
  • Mengatasi masalah sukar tidur
  • Berpanjangan penggunaan ubat
  • Bekerja dengan bahan kimia seperti cat, larutan pembersih dll
  • Menyegarkan ketika bangun dari tidur
  • Mengurangkan sakit gout, sendi, juga untuk perokok




Hanya tampal, rehat dan tidur. Toksin dalam badan anda akan diserap. Keesokanya, anda akan rasakan kesegaran badan, bertenaga, bersemangat. Tiada lagi wajah lesu yang 'mengiringi' anda ke pejabat.

Cara pemakaian:-

1: Buka kertas pada pelekat.

2: Buka plastik Foot Detox dan tampal bahagian yang mempunyai tulisan pada   pelekat.
3: Pastikan bahagian yang mengandungi herba menghadap ke tapak kaki.
4: Lekat pada tapak kaki selama 6-8 jam sahaja.


Perhatian/Amaran

1. Wanita mengandung

2. Wanita yang menyusukan bayi
3. Pesakit diabetis, hypoglycemia , jantung, thyroid

JANGAN GUNAKAN PATCH INI TANPA KEBENARAN DARI PHYSICIAN ANDA.



4. Tidak disarankan pada mereka di bawah 18 tahun

5. Jangan digunakan pada bahagian yang luka

6. Tidak boleh dimakan


Berminat untuk mencuba?Harga murah

1kotak/10pieces = RM25.00
*Kos penghantaran percuma

Harga Borong
Detox Foot Patch Tanpa Kotak/loose pack

50Pcs: RM 1.50/Pcs + FREE 20Pcs + FREE Postage= RM75 sahaja


*Kos penghantaran percuma

Untuk pembelian 200pcs dan keatas sila PM untuk Info

" Kami jamin Barang anda sampai Atau wang dikembalikan"


Hubungi melalui SMS ke :

Mohizam M 013-5517423 (W.P Labuan/Sabah/Sarawak/ Semenanjung Malaysia)
Avilla D.J 013-8747589 (Sabah/Sarawak/Semenanjung)


SELEPAS 8JAM PENGGUNAAN DETOX... LIHAT PUTIH BERTUKAR  MENJADI HITAM BUKTI KANDUNGAN TOKSIN DALAM BADAN


Sukar untuk dipercayai, hanya dengan melekatkan stiker pada bahagian kaki sebelum tidur malam, mampu memberikan kesan semasa bangun dari tidur keesokan harinya. :) Saya sendiri pun tidak percaya kalau tidak mencubanya terlebih dahulu. Nasib baik ada orang yang paksa saya untuk try detox ni, kalau tidak mungkin sampai hari ni lah tak tahu apa rasanya menggunakan detox.

:) saya kongsikan bila pertama kali menggunakannya Detox, saya tak ada sakit apa pun melainkan migrain. Pada mulanya saya rasa tidak berbaloi pun untuk saya mencuba kerana saya masih kuat dan bertenaga, tapi setelah dipaksa-paksa akhirnya saya pun try lah 2 keping untuk percubaan... malam tu tak sedar jam brapa tertidur... pagi-pagi bangun... duduk atas katil... rasa pelik.... tapi pada mulanya saya tidak perasan apa-apa pun. bila dah beberapa minit baru saya perasan, selalunya bangun pagi punyalah susah, tapi hari tu segar jer rasa bangun pagi, bertenaga, tidur malam pun lena.

p/s: Banyak lagi komen pengguna produk kami ni,tapi anda tak kan percaya selagi anda tak cuba :)






No comments:

Post a Comment